Kızlar merhabalaaar 🌸🐣
8+6 dayım daha çok yeniyiz ama az çok anlarsınız 🥰 Yeni ve birde ilkse daha çok heycanlı oluyoruz ☺️ Beynimde bin bir türlü soru bin tilki ve hiç biri birbirine değmiyor 😅
Avcılarda ikamet ediyorum.Medicana da Dr.Yavuz beye gidiyorum.Doktorum iyi ama hastane nasıldır.Deneyimi olan varmı ? Önerdiğiniz başka bir hastane varmı Avcılar ve çevresinde ? Yardımcı olursanız çok sevinirimmm 🥰