3 gündr kabız im ve çok kötü durumdayım kendimi zorlamak tan bebeğe bsey olcak dye korkym kalcamin üstüne otramiyorum bu işin sonu hemoroit gidck komsum eczaneden lavm an al dyor kullanan oldu mu hamilelikte bi zararı varmı doğal yöntemle çok ugrastm olmadi