Kızlar bikaç hafta önce içten cok hararet basyodu halsizlik çoktu sanki düşecek gibi halsizdim saglık ocağında tahliller yaptırdım t4 değerim 0,77 çıktı referans aralıgıda 0,93/1,71 yazyodu yani cok az bi farkl az cıkms bana göre nyse dahiliyeyede görüneyim dedim orda da tahlil tuttu t4: 1,06 çıktı referans aralıgıda 0,89/1,76 yani iyi bnce ama ben gidemedim sonuç almaya eşimi yolladım doktor bi ilaç yazms bi ay sonrada kontrol vermiş ama bnde önemsemedim açıkcası gebelikten kaynaklı deyip almadım ilacı şimdi kafama takıldı bana göre norml değerler ama doktr niye ilaç vermiş diye acaba üstünde durmalı mıydım önemsememekte haksız mıyım