Benim de migrenim var 11 haftalık da çok şiddetli baş agrim vardı asla parol geçirmez bende doloerx kullandım mecbur hamilelikte 2 kere kullandım çok şükür bebeğime bi şey olmadı ama dayanılacak gibi değildi artık çok şükür öyle agri olmuyor hafif agriyorsa kullanmıyorum biraz fazlaysa parol kullanıyorum doktorum günde 2 kere alabilirsin dedi