Ly020818 32 haftalik gebeyim bebeğim başı aşağıda bu durum erken doğumu tetikler mi devlete gidiyorum ve sorduğum soruya cevap alamıyorum burdan fikir almak istedim
Damlahtp Ly020818 zannetmem öğnkü benim bugün kontrolüm vardı sırtını sağ tarafıma dayamış başı ağaşıda dedi doktor ve hiç erken doğum gibi bişey demedi ki sürekli dönüyolar zaten
Momayse Ly020818 30. Haftada bas asagı döndügünü soylemisti doktor suan 37 haftalık hamileyim bas asagi ama dogum kanalına girmemis dedi sıkıntı yok dedi bana hatta
1Anne2Bebek1Kopek Ly020818 ilk gebeligim de oglumun basi hic yularda degildi baslar da yandaydi sonra hep assa da 28 haftalik falandi 38+3 de normal dogm. Erken dogmla alakali olan bi durum degil
Buketkucuk Ly020818 zaten o haftalarda dönüyor kuzum doktorunuz bir sorun olduğunu söylemediği sürece endişe etme bence
Ly020818 1Anne2Bebek1Kopek ohh çok iyi icim rahatladı soruyorum doktor yüzüme bile kafamda bir ton soru işareti iyiki bu platform var