Selam güzellikler. 18 haftalığız teyzeleri. Şimdi şu zamana kadar doktor bir kere kıza benziyor dedi ama belli değil dedi sonraki kontrolde belli olur dedi. Ama şöyle bir durum var doktorumdan önce renkli ultrasona giricem. Orada kesin cinsiyeti görüyorlar mi? Bilgisi olan var mı? Artık sağlıkla cinsiyetini öğrenip yavruma hazırlık yapmak istiyorum valla. Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah 🥰