Melek_moms doktorunu değiştirdicem de bu saatten snra olcak iş değil ne demek yeterli yaa bn 40 haftalık oldm bebeğim gelmedi benm doktorum bana nerdeyse yalvardı bi gün gazla kalması bile cok değerli suni sancı vermeyelim diye. Sezeryanında sağlıklı olanı senin açılmam bir santö filan olunca yada suyun gelince yapılanıdır arastırabilirsn cok erken alıyor doktorun. Hadi bunları yapmaya cesareti yok diyelimki doktorun Nts ye 2güne bir girersn sancın cıkmaya baslamadı sürece 39 da alabilir ama tabi kendi planı ğrogramı vardır hastaları vardır baska oara kazancaktır seninle öi uprasıcak