Selam arkadaşlar hamile kalmadan önce her gün mutlaka bir fincan orta şekerli Türk kahvesi tüketiyordum . Hamile olduğumu öğrendiğim günden beri hiç içmemiştim hem canım istemiyordu hemde aklıma gelmiyordu suanda 24 haftalık gebeyim . bugun bir komşum hadi gel kahve içelim oturalım dedi . Gel gelelim Türk kahvesi fincanı değil de normal nescafe fincanına yapmış kahveleri .İlk defa da davetli olduğum için sesimi çıkartamadım hem biraz acıydı hem de bardak çok büyüktü bende ayıp olmasın diye hepsini içtim . Sanırım biraz da midem boştu . Eve geldiğimden beri acayip bir mide ağrım var kıvrandırıyor beni . Sıcak bi çorba içtim belki iyi gelir diye ama banamısın demedi sizce ne yapabilirim acil dönüş yaparsanız sevinirim 🤔😔😞