Yarın 40+6 olucam inşallah. Bugün kontrole gittim doktor eşim ve benle konuştu sancım çıkmıştı ama azdı. Cuma günü muyane edecek eğer ki açılmam varsa suni sancı ile doğumu başlatacak eğer ki yoksa hiç açılmam önermem suniyi dedi. Sezeryan yapalım dedi. İstersen 42 ye kadar bekleyebilirsin dedi. Ama oğlum 40+3 te 3.750 idi ve bekledikçe kilosuda artıyor arttığı için doğumda olur ama zor olur dedi bide tuvaletini yapma ihtimali de oluyor artık. Siz olsaydınız ne yapardınız?? Kafam çok karışık neye karar vermem lazım bilmiyorum