LETHE Aniden gülmeye başladım ve çiş mi su mu geldi anlamadim yerlere kadar ıslandı. Başına gelen varmi? Çok su iciyorum. Idrar olabilir mi?
yasemin257 LETHE Tek altina isiyen ben degilmisim 😅😅😅😅 Ped kullaniyorum baska türlü onunu alamadim cunku. Wc gidene kdr gidiyo valla
LETHE aeh gülerken oluyor dimi? Cok fazla su ictigimden rengide şeffaf anlamadim. Hastaneye gitsem mi diye tereddütde kaldim
Zekiye86 Bende yaşadım gülerken heryerim ıslandı çok utandım ama elimde olan bir şey degildi 30 haftalıgım bu arada
LETHE Zekiye86 benim bu 3 defa oldu. Ilerleye dönemlerde baski yaparmış bebekte benim baski icin erken diye düşünüyorum
Esnglt Arkadaşlar ben de bugün iç çamaşırım da hafif ıslaklık hissettim geçen hafta sonu da olmuştu byle bişey ter mi idrar kaçırmamı yoksa bebeğin suyu mu anlamadım bilgisi olan yardımcı olabilir mi
karsiyakalianne Esnglt akıntıdır bende de oluyordu bu durumu doktorunuzla paylaşın, enfeksiyon olabilir. Bu durumda ilaç kullanmanız gerekebilir.
LETHE yasemin257 kac haftaliksiniz. Çiş geldiğini bilip altina kaçırmak bir nebze;) gülerken bir anda tutamadim pacalardn aşağı. Suyum diye cok korktum
aslihangacal yasemin257 hahahaahhahaa çok güldüm yorumunuza tam içimden geçirirken okudum 😂😂bende hapşırdığımda bir damla kaçıyor eşim artık sidikli demeye başladı 😂😂😂
LETHE Esnglt peçete koy ara ara kontrol et cok fazla ıslaklık yoksa bu haftalarda akıntı çoğalıyormuş.
yasemin257 LETHE 28haftaligim bayadir var. Gulerken hapsururken aniden gidiyor 😅 bazen kacirdigimi anlmyrm. O kdr sık ic camasiri degisiyirm ki günlük ped kullanyrm artk
Esnglt LETHE byle çok net bı ıslaklık yok ama nemli gbi iç çamaşırım ayırt edemediğim için aklıma takıldı