minebilal Bende ilk defa dün girdim 33. Haftada Pek kipirti yapmadii benimki sessizdi sanırım uyuyordu 😅😅 normalde kıpır kıpır dun hicc sesi çıkmadı derlerdi inanmazdım evde kıpır kıpır doktorda sessiz diye cidden öyleymiş 😅😇