Serpil3413 genetiktir o zaman canım zaten zayıf doğsa bile hemen toparlanır benim kızım şimdi 1 yaşına girecek kilosu falan ayıyla uyumlu hep çok şükür sağlığı da yerinde öyle hasta falan da olmadı. Rabbim sağlıklıca kucağına almayı nasip etsin inşaAllah