Merhaba. Merak ettiğim bir konu bebeği iri olup normal doğum yapan var mı acaba 🥲 34 haftalığız 3 kilo olmuş bebeğim. Dahada büyümeden 37 de falan kendi gelse diye dua ediyorum. Başı aşağı dönmüş artık. Normal doğum istiyorum. Doktor sezeryan olabilir diye konuştu ama dünden beri pek ikna olamıyorum 🥲