Merveeenur Kizlar meraba 15haftalik hamileyim doktorum bugun demir ilacina basladi omega da kullaniyordum 1tabletim kaldi henuz bitmedi doktora sormayi unuttum omegaya devam edeyimmi diye.ikisini birlikte kullanan bu konu hakkinda bilgisi olan var mi acaba bi zarari olur mu ki
Meseuma Merveeenur Bende kullanmaya başladım Demir ilacını sabah aç karnına içiyorum 1 saat sonra kahvaltı öğle yemeğinden sonra tok karna diğer ilacı içiyorum🤗
1990tan Bende kullaniyorum ikisini hatta magnezyum ilacida kullaniyorum hepsini yatmadan 😞bir problem olur mu acaba hic dusunmedim ayri icmeyi
1990tan Gizemre1010 bundan sonra oyle yapacagim ama simdiye kadar beraber ictim bebege sikinti yaratmamistir insallah
Arya92 OMEGA 3 sabah kahvaltıdan hemen sonra içiyorum .öğlen yemeğinden sonra da icebilirsiniz yemeklerden hemen sonra alınmalı sanırım.demir ilacindanise tok olmak gerekiyor ve süt ve süt ürünuyle birlikte almamak gerek .onu da gece yatmadan içiyorum ya da gece tuvalete falan kalktığımda