İyi akşamlar🙋🏻♀️ Dün ve bugün ebebekten toplam 7-8 parça bişeyler sipariş verdim. Ups yada ptt kargoyla gelecekler ve ayrı ayrı geliyor. Bizimde belli olmamakla birlikte memlekete gitme durumumuz var. Evde olmayınca kargolar ne oluyor bilen var mı geri mi gidiyor kargoda bekletiliyor mu acaba🤔