Papatyalar01 İkinci tüp bebek denemem transfer sonrası 7. Günüm dondurulmuş embriyo transferi oldu . Dondurulmuş embriyo transferi olup pozitifi gören varmı. Ayrıca embriyo glue yapıldı
Suzii-90 Papatyalar01 ben İlki de tuttu ikizdi ama dusuk oldu maalesef bu üçüncü deneme 2 yıl sonra dondurulmuslarla denedik cok şükür oglumuzu bekliyoruz 🤲🥰😊 darısı sana ve isteyen herkese olsun insallah
07vefa42 07vefa42 bizim de 5 gun embriyosu 1 ay dondurulmus transfer olduk cok sukur guzel haberi aldik biz insallah sizden de guzel haberler aliriz🙏🏻🙏🏻🌹
Kucukmucize Papatyalar01 dondurulmuş 3.gün embriyosu transfer edildi canım.Adet olacakmışım gibi ağrılarım oldu kasıklarımda göğüslerim acımaya başlamıştı.çok şükür olumlu sonuç aldık allahım sizlere isteyen herkese nasip etsin 🙏
Papatyalar01 Suzii-90 Maşallah sağlıkla kucağınıza alın bebişinizi inşallah 🤲🤲❤️ inşallah bizde mutlu haberler alırız
Cigdemss Papatyalar01 ben 5. Gün embriyosu transferi oldum. Bende 6. Hafta bitene kadar hiç belirti yoktu. Gayet regl gibi hafif ağrı oldu bi kaç kez. İlaçlar hassasiyet yapıyor.
Papatyalar01 07vefa42 ayyy maşallah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim. İnşallah bizenede nasip olur tüm isteyenlere 💜💜
07vefa42 Papatyalar01 aminnn insallahhh rabbim kimsenin kucağını boş birakmasin🙏🏻🙏🏻🙏🏻 cok zorlu süreçlerden geciyoruz🙏🏻
ballisiyavrum Papatyalar01 benimde dondurulmuş embriyo tramsferi ve 8.günüm test yaptınızmı hiç idrar testi
Papatyalar01 ballisiyavrum benim transfer gününü saymazsak 7. Günüm bugün ıdrar testi yaptım birşey çıkmadı
MuucizeminAnnesii Bennn 🙋♀️ birkaç ay donduruldu, sonrasında transfer edildi. Çok şükür 🤰🤰 8+5 teyim. Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤗 çok dikkatli ol canım 🥰
Nusyaa Papatyalar01 inşallah tutunur bebeğin sana. Ben ocak ayında taze transfer oldum tutmadı şimdi iki tane 3. Gün embriyosu var donmuş mart ayında tekrar transfer olucak inşallah. Senin ilk denemenmi
Papatyalar01 Nusyaa inşallah iyi sonuçlar alırsın bu sefer. Benim ilk denememde tuttu maalesef kalbi durmuş 10 . Haftada kürtaj oldum 3 ay sonra donmus embriyo transferi yaptırdım pazartesi sonucu ogrenicem. Birde yapıştırma adı verilen bı sistem varmış glue onuda yaptık hayırlısı inşallah 🤲