Kibarbaby :( valla cok uzuluyorum bu postlara allah bebeklerini korusun insallah bisi olmmaz ama kimse buna normal dememeli bu formda 5 aydır bunu görüyorum yeter yazık yaa tmm korkmasınlar iyi güzl düşünce ama maalesef korkucaklar çünkü normal değil