balbocegimm ben doktor değiştirdim hep umudum vardı herşeyi dediler bana sağlıksız gebelik dış gebelik boş gebelik filan beta hcg düşüp tekrar yükselmeye devam o halde çok şükür Rabbime içim rahatladı hiç umutsuz olma ben bol bol dua ettim yasin okudum sadaka verdim hayırlısını istedim Rabbım ol deyince oluyor olmazsa da vardır bunda bir hayır demek lazım ben kötüsünede hazırlamıştım kendimi seninde beklemeni tavsiye ederim doktor değişikliği yapabilirsin birde ben alttan muayene oldum orda daha erken görülüyormuş inş sende hayırlı haberler alırsın kuzum ❣️