[silindi] Bireylulmasali şimdi Ayşe Zümra diyeceğim ama mutlaka birileri Zümra ismini iyi araştır diyecek araştırdım arkadaşlar manasını isimden daha cok sevdim teşekkür ederim şimdiden 🤗 başka secenek olarak Sueda ismide hoşuma gidiyor yüsra da manası cok güzel kolay Bi ömrü olur diye düşünüyorum
Pemberuyam_ Bireylulmasali Bizde 30 haftalık olduk hiç belli birşeye karar veremedik. Birkaç beğendiğim var şimdilik Rüya, Lale, Damla,Nisan
Senyil21 Bireylulmasali ben kızım olursa Mihrimah koyacağım güneş ve ay demek hem gündüzümüzü hem gecemizi aydınlatacağı için güzel bir isim diye düşünüyorum ve isim sahibine çekermişe çok inanamıyorum ben çok gördüm çünkü örneğini Mihrimah Hürrem’in kızı hem aklı hem güzelliğiyle anılan bir sultan çok Zeki bir kadınmış kızımın öyle olmasını çok isterim akıllı kendini ezdirmeyen kendi ayakları üstünde durabilen kimseye minnet etmeyen biri olmasını çok isterim