Fatma_0 bende ilk hastane çantası için gittim aptamil aldım nedense kulağıma çok bilindik geliyordu ama burada yazılana göre içeriği çok şekerliymiş o yüzden o paketten sonra başka mamaya geçtim zaten mamaların ömrü kısa açılınca 3 4 haftada kullanılması gerekiyor o yüzden fazla bir mama almayın hipp gaz yapmıyor deniliyor SMa kullanan fazla bebelac gold beğeneni fazla ama piyasada yok