Kızlar ben 11 haftalık hamileyim. Cildim bu aralar çok yıpranmış ve soluk görünüyor ve aynaya bakmayı hiç istemiyorum. Bakım kremi bakım yağı vs kullansam cildine gebelikten dolayı bi sıkıntı olurmu sizce zarar verir i bebeğime tecrübelerinizi benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum