Deletedmom737382 Gkcgkc anladim canim. Insülin kullanmiyorsun degil mi? Cok zor ya InsAllah tez zamanda düzelir birdaha böyle düsmeler yasamasin.
Tuuanammm Deletedmom737382 benim ıkıncı gebeligım dıyetten once 100 110 arası cıkıuodu dıyetten sonra 80 85 e düstu cok sukur canım
Deletedmom737382 Tuuanammm ilk gebeliginde varmiydi peki seker? Ay cok sükür diyetle sende dengelemissin. Sevindim canim🤗
Tuuanammm Deletedmom737382 vardı canım sekerden suyum fazlaydı ve bebegım ırı dogdu mecbur sezeryan olmustum
Deletedmom737382 Tuuanammm peki ilkindede insülin kullanmadin degilmi? Gebelikten sonra gectimi? Ayyy dogurmak ayri dert hamilelik ayri dert 😅 Allahim beterinden korusun
Tuuanammm Deletedmom737382 yok ınsulın kullanmadım dıyete pek dıkkat etmemıstım ondan dolayı oyle oldu bunda dıkkat ediyorum sımdılık sıkıntı yok cok sukur ama seker cok onemlı gercekten erken doguma falan da neden oluyo