Heda Evden cikmamak ne kadr kotuymus . surekli sut gelmesini beklemek gogus ucu yarasina ragmen emzirmeye calismk. Uykusiz gunler .gaz problemi . yeni anneler sizde durumlar ne. ?
Ipek3427 Heda Bende hep merak ediyorum acaba nasıl olucam diye yanında tecrübeli biri yokmu. Ben doğumda kaynanamın yanına gidicem o bakıcak sence kendi evimdemi olmalıyım
Elifrana Heda 15 gün oldu doğum yapalı, hamilelikteki hormonların kat kat fazlasını yaşıyorum resmen. sağlık ocağına gitmek için dışarı çıktığımda bile mutlu oluyorum resmen. Bi de göğüs yarası, emzirmeye çalışmak 🙄 Zor ama güzel günler
Thesra Heda Lohusasin diye kendini eve hapsstme havalar mis gibi al bebeginide cik disari iki hava al onuada sanada cok iyi gelir temiz hava ayrica 40 in ciktiktan sonra yaralarin felan kalmiycak hic sadece biraz zaman❤️❤️
Fatime Heda böyle düşünmeyin lütfen tadını cıkarmaya calişin bu günler cabuk gecicrk bebeğin hızlı büyücek bu günleri bebeğin o kücük halini arican ben daha doğum yapmadım belki seni tam anlamıyla anlayamam ama etrafımdakilerden hep duyuyorum keşke o kadar stres yapmasaydım da tadını cıkartsaydım diyen cook var
Yenicicianne Ipek3427 10 günden fazla kalma benım kaynanamla aram cok iyidir düşün 15 gun annem kaldı sonra onun evine gittim ama aşırı sıkıldm öyle böyle degil evime geldim oh be dedm kesle daha once gelseymsm cunku evde bitek bebekle ilgilenmçyosun evin işidir vs kafanı baska seylerle oyalayabiliyosun ama kaynana evinde bitek bebekle ilgilenirsen o lohusa kafasıyşa daha cok bunalırsın bi git duruma göre bak sıkıldıgın an dön evine
Adabahar Ipek3427 bende kayınvalideme gidicem 40ım çıkana kadar o ilgilenecek aramız çok iyi fakat yine de tedirginim😑
Htcdmr Yaz geldi havalar güzel şöyle akşam serinliğinde bi yarım saat yürüyüş yapsanız hava alsanız? Hiç fena olmaz bence.
Ipek3427 Yenicicianne Canım aramızda 10 saat var ben İstanbulda oturuyorum çok uzak gitsem 40 ım çıkınca gelicem bi yandam rahat edemem diyorum çünkü lohusa dönemi kendi bakımımız gerekecek sonuçta ama burda kalsam kimse olmıcak yanımda🤷♀️
Deletedmom71 Ipek3427 bence kendi evinizde kalın. Gerekirse hastaneler doktorlar neden var ki zaten? Başka bir yerde 40 gün kalmak zor bence
MerveKya Gerçekten çok zormuş bu kadar sıkılacağımı tahmin etmemiştim resmen lohusalık sendromuna girdim bebeğimle olmak güzel ama diğer açılardan düşünürsek çok kötüüü 😩
Ipek3427 Deletedmom71 19😀 Annem 40 ona ne oluyor anlamadım ya ben evlenince teselli aradı heralde çok tuhafıma gidiyor 😀😀