Kimyasal gebelikmiş doktorum kendiliğinden düşer dedi asprin yazdı kanama bittikten sonra tekrar gebe kalana kadar kullanacakmışım, birde benim bu 2. Gebeliğim ilkide 9. Haftada kalbi durmuştu kürtaj olmuştum genetik test istedi ve bir daha ki hamileliğime 9. Ay boyunca hergün kan sulandırıcı iğne kullanmam gerektiğini söyledi