İyi akşamlar. Aynı şey benimde başıma geldi. 34. Hafta kontrolüm de bebeğim 32. Hafta uyumlu çıktı. Geçen haftadan beri çok az kilo almış. Çok üzülüyorum bu duruma. Ama üzülmenin bi faydası yok bebeğe zararı var daha geçen hafta çok stres yaptığım için almadı belki kilo. Tek dileğim bu farkın açılmaması ve bebeğimin sağlıklı olması 🤲