Elif_Cengiz yani imkansız gibi birşey 😀 nst de sancı çıkmayın normal doğum olması .. sandı açılmanızı tetikler sancınız yoksa suni sancı verilip kendi sancınızın desteklenmesi sağlanır ama Gine’de sancınız olmayabilir benim gibi 😀 sabah 8den akşam 5e kadar suni sancı aldım fakat asla hissetmedim uyudum açılma vs de olmadı mecburi sezeryan oldum