Busra34ybg Seda_selim gebeliğimin ilk haftalarından beri yaşıyorum kardiyolojiye bile gittim sadece tiroidler düşük çıktı ona bağlı dedi doktor ilaç kullandım tiroidler normale döndü ama çarpıntı geçmedi hiç yatarken bile 100 nabzım
NilayRuya Seda_selim kalbimiz bu dönemde fazla kan pompaladigindan çarpıntı meydana geliyor benimde oluyor arada kardiyolojiye gittim normal dedi ama nabizlarinizi takip edin 160i geçerse gel dedi bana doktor. Ek olarak demir eksikliği kansızlık da çarpıntı yapıyor he bide sanırım tiroid yüksekliği de
Masalannesii Seda_selim 17 haftalık oldum ama 4. Haftadan beri var malesef kalp çarpıntısı geldiği zamanda korkuyorum ister istemez çünkü çok hızlı atıyor ilk defa bu şekilde kalp çarpıntısı yaşıyorum birseyde geçirmiyor malesef
Kubrakorkut Seda_selim bende de oluyo konuşurken falan guatirim da var ztn baktirmam lazım bende iyi olur inşaallah
Busra34ybg Seda_selim bütün değerlerim normaldi benim tiroid düşüktü sadece suanda da ayda bir kan veriyorum aile hekimine gidip takip için bütün değerlerime bakılıyor sende baktırmadıysan git baktır belki seninki kansızlığa falanda bağlı olabilir
Yldrmtugba Bende 29 haftalık hamileyim çok çarpıntım oluyor 1 haftadır Demir eksikliğinden dolayı birde çay içtiğimde yapıyor çok onu farkettim çok rahatsız edici kan ilacımı günde ikiye çıkardı Dr umarım düzelir 🙏
Seda_selim Masalannesii Bende 18 +3 haftaligim normalde aksamlari uzanirken sol tarafima hossediodum ama normal die kafama takmadim bugun gun icinde dede hissettim intermette de baktm kansizlik falan yaziyor bakalim pekmez falan tuketicem doktor muamem olana kadar ne gbi degsiklik olur blmiorm
Masalannesii Seda_selim bende ilk başta vitaminsizlikten veya kansızlıktan oluyor diye düşündüm ama dün gittim doktora bütün değerlerim normalmiş hamilelikten kaynaklı sanırım bu kalp çarpıntısı