menesse Canlar ilk ovulasyon takibim pcoluyum. Inofolic combi mavi kutu kullanıyorum . Adetim bitince hemen Ovulasyona başladım. Bugun 8.testimi yaptım. Hâlâ yumurtlama yok… merak içindeyim siz kaçıncı gün yumurtlama gördünüz.cok mu sabirsizim