hili61 benimde 35 haftam bebeğim dönmemiş doktor dönmezse 20 martta yani 39 haftalıkken sezeryan yapıcağını söyledi egzersiz falan yapıyorum dönsün diye ilk gebeliğim bende korkmuyorum sezeryandan falan sağlıkla gelsinler gerisi hiç önemli değil 🤲🏻🤲🏻 Hurma,emekleyerek yürümek bunlar işe yarayan şeyler dene sende