39+5 dün nişanım geldi bugün suyum sızmaya başladı. Doktora gittim 40 larda sancı çıktı 1cm açıklık var dünden beri regl ağrısı gibi ağrım vardı. Gidip geliyordu bugünde vardı öğlen bi tık daha üst seviyeye çıktı ağrısı şimdi öğleden bi tık daha üste sürekli gidip geldi tüm gün. Şimdi 7 dk bir gelip gidiyor. Ama sadece karın altıma vuruyor ağrı sanki bişeyler batıyor. Karnıma bişe sağlanıyor öyle bi ağrı sancı. Ama sadece karın altımda cevremdekiler gerçek sancı belden karına vurur diyorlar ?? İlla her sancı öyle olmak zorunda mııı???