Canım benim 300 400 lerdeydi prolaktinim doktor bana bi ilaç verdi suan adini unuttum içinde 2 tane vardi 4 gün arayla içtim sonra bianda 1e düştü ama yinede hamile kalamadım sonra başka özel de bi doktora gittim bana sen tedavisiz hamile kalamazsın dedi bana aşılama yapacaktı cok dua ettim Rabbım duydu sesimi 1 ay sonra hamile olduğumu öğrendim 🥰 Allaha şükür kizimi dünyaya getirdim ve 2 sene sonra hicbirseye gerek kalmadan korunmayı bırakarak kendiligimden hamile kaldım şuan 15 haftalık hamileyim 🥰 diyeceğim şu ki gönlünü ferah tut Rabbım en kısa zamanda inşallah sana da isteyen herkese de nasip eder 😇