Sudeeee Hamilelikte yerleşme kanaması henüz yaşamadım 5+5 im yaşayan var mı ? Ultrasonda kesem gözüktü
Cicilibicili Sudeeee herkeste olmuyo canım. Benim adet tarihimden 2 gün önce olmuştu mesela. Ama o bi belirti değil yani olacak diye bi kural yok. Keseyi de gördüysen zaten hayırlı olsun ☺️
Sudeeee Cicilibicili teşekkür ederim canım benim bende korktum ilk gebeliğim hakkımızda hayırlısı olsun sadece kese etrafında biraz kanamam varmış hap verdi onları kullanıyorum insallah kalp atışlarını da duyarım ☺️
Cicilibicili Sudeeee rica ederim ne demek ☺️ Kanama durumları da olabiliyor bazen. Zaten hap verdiyse yapman gereken bol dinlenmek ve haplarını kullanmak. İnşallah en kısa zamanda da duyarsın bebeğinin güzel kalp atışlarını. Tekrar hayırlı olsun 💕
Sudeeee Cicilibicili canım benim cok ama cok sağolll Allah razı olsun senden ❤️💓🙏🏻 Allahım hepimize sağlıklı güzel bebişleri kucağımıza almayı nasip etsin 💓