11mrv11 Gebe kalamıyorum diye doktora gittim ve sağ yumurtalığımda ceviz büyüklüğünde kist olduğunu öğrendim. Daha sonra kan sonucumda da prolaktinim 92 çıktı çok çok fazlaymış. Benim durumumda olup gebe kalan var mı ?
Elbet-birgun-kavusacagiz 11mrv11 offf prolaktin cok yuksek bunun sizede zarari var Ilac kullanmaniz lazim ins. Duser kiset icinde ilac vermesi lazim doktorun canm
ahben 11mrv11 mayıs ayında süt hormonumun yüksek olduğunu ve kistimin olduğunu öğrenmiştim adet gecikmesi yaşayınca. Tedaviyi oldum. Ve aralık ayında hamile olduğumu öğrendim ki mayıstan sonrada bi kaç ay korunmuştuk. İnşallah siz de benim gibi sorunsuzca atlatır dileğinize kavuşursunuz 😊
11mrv11 @Tosbiktosbag Elbet-birgun-kavusacagiz evet ikisi içinde ilaç verdi 1 ay sonra tekrar gideceğim. Öncelikle kendi sağlığım tabi ama gebe kalamamaktan korkuyorum