Berna0612 Annesirin Merhaba 2 aylık hamileyim bitmek bilmeyen bulantı ve tiksinmeler beni hayattan soğuttu kendi evimde duramıyorum her yer kokuyor yemek yapamıyorum eşim yapsa bile evde yiyemiyorum 😶😶illaki benim gibi olan anne adayları vardır ne yapmam gerekiyor lütfen yanıtlarmısınız???
Minikpandam1 Berna0612 ah kuzum bende de o problem var eskiden aç karna oluyordu iki gündür tok karnada başladı evimden mutfağımdan tiksiniyorum
BenMathilda Berna0612 Prilam kullanabilirsiniz, 3.aydayim ben de aynıyım ilaci kullanmadığımda muhakkak kusuyorum en ufak kokuda
Ysfnannesi Berna0612 4 aylık olduk bizdede var o bulantı kusma sabah ac karına gündüs tokta olsam bulantı kusma devam edıyor gecer ins az sabır
Pirincveannesi Periwashere valla sadexe bu kadar var yarın öğleden sonra sonucu almaya gidicem inşallah sorun yoktur
BenMathilda Annesirin Bildiğim kadarıyla bebekte sıkıntı yok suanlik. Ama kanamanın nedeni de neye sebebiyet vereceği de belirsiz… Bu haftaici kontrolüm var bakacağız kalbi hala atıyor mu…
Ezgi1418 Merhaba sorum şu , kürtaj sonrasi tekrar hamile kalındığında gene aynı bebegimizde kalp durması düşük tehlikesi yuksekmidir ? Yada bu durumla karşılaşmamak için neler yapmalıyız. Şimdiden teşekkürler
Brc_mert Ezgi1418 merhaba aynı şeyi kardeşim yaşadı. çok şükür bebeğini sağlıklı bi şekilde kucağına aldı endişeli olmayın olumsuz düşünmeyin stres vs çok etkiliyor sanırım. Bir de doktor konusunda dikkatli olun olumsuz bir durumda bir iki doktora daha görünün. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
Ezgi1418 Brc_mert merhabalar tekrardan ama maalesef , simdimkahverengi akınti geldi tekrardan 😔 korkmamak elde değil 😭
Brc_mert Ezgi1418 haklısınız anlıyorum olumlu düşünmeye çalışın. İnşallah sağlıklıdır bebeğiniz değilse de zaten yapacak bir şey olmuyor. Bi iki doktora görünün lütfen 🙏