Benimde tam 6 haftalıkken başladı hiç birşey yiyemez, yediklerimi de yutamaz hale geldim herşeyden tiksindim sonunda prilam kullanmaya başladım oh be dedim dünya varmış 😅 şimdi Allah ne verdiyse yiyorum valla sağolsun folik asitin içinde b6-b12 vitamini var iştahımı da bir açtı ki 😂