Devlette sezeryan oldum 10 günlük oldu bebeğim çekmediğim işkence kalmadı ne dokorlar ne hemşireler ne de diğer hastane çalışanlarından hiçbirinden memnun kalmadım. Nalet olsun ya. Ameliyatım zaten çok kötü geçti ameliyat sonrasından hiç bahsetmicem bile bu acıları kimse yaşamasın. 10 günde yavaş yavaş toparladım ama kesinlikle yapabiliyorsanız normal doğum yapın kızlar. Tövbe birdaha sezeryan olmam.