Mavininannesiseyda Merhabalar arkadaşlar ben nakışlı isimli haatane çıkışı yaptırmak istiyorum zürafalı falan önerebileceğiniz site var mı
Nasippp Mavininannesiseyda ben Pınar bebeden şipariş verdim ama henüz yeni 4-5 gün oldu elime gelmedi sayfaya bakın istediğiniz modeli yaparlar belki ben 10 lu hastane çıkışına 200 ₺ ödeme yaptım