Nergsozdemr dusunmuyolar insanlari devlet hastaya kopek muamelesi yapiyo zaten bende bunu dert ediyorum sanki killet keyfine devletde dogum yapiyor ref almiyolar pandemiden dolayi yoksa aliyolardi mutlaka suan benimde ilk dogumum olacak insallah alirlar yani