Merhaba kızlar 35 haftalık hamileyim bugün ishalle birlikte kan geldi acil doktora gittim hemen ultrasonda baktı suyun normal bebek aşağı dönmüş bide bakalım açılma var mı dedi baktı yok dedi elimede kan gelmedi spekulumu koydu baktı sadece akıntı olduğunu söyledi nişan da değil dedi bide nst ye bağladı sancıda yok bağırsaklardan olduğunu söyledi ama eve geldim ishalim geçtiği halde yine peçeteye geldi silerken başına böyle birşey gelen var mı