Ben kullanmıştım pek işe yaramadı. Promalt biraz işe yaramıştı ama o da çok şekerli ve 3. Günde kaşıntı yaptı bana. Bana bi aktar aşağıdaki karışımdan önermişti, herçekten çok işime yaradı benim. Sabah akşam 1 bardak suya 1 tatlı kaşığı koyup kaynatıp demliyordum. Daha sonra günde 1 e düşürdüm.
Rezene 100
Anason 50
Kimyon 100
Kişniş 100
Isırgan 40
Şerbetçiotu 60 gram
birde ılık suyla karışık ballı süt içiriyordu annem, o da işe yarıyordu. En çok süt yapan şey de uyku. O yüzden bebek ıyudıkça sizde uyuyun.