Selcanoran benim kesem 5de göründü daha bebek yoktu kasıklarım ağrıyor demiştim hemen progestan verdi 2 hafta sonra gel dedi 7. Haftada kalbini duydum. Tabii herkeste değişebiliyor bu süreç 6. Hafta da duyanda var, 9.haftada duydum diyeni de gördüm. Çok şükür şuan 14+2 olduk sağlıklı ilerliyor darısı sana olsun inşallah