Arkadaşlar hamilelik sürecinizde göğsünüzde sari akıntı oldu mu? Olduysa kaç haftada başladı? Dün sutyenimde leke farkettim göğüs uçlarında da bisey akmista kurumuş gibi bisey vardı. İlk hamileliğim 20+3 olduk erken mi bunun için acaba normal mi oluyo mu sizlerde de.