cipiti canım tecrubeli annelerden duyduğum kadarıyla doğumdan sonra çok terleniyormuş o yüzden pijama gayet iyi. Kimisi çok üşüyormuş çorap, hırka veya yelek koy diyen var. Depend kullananlar çok memnun. Baş ağrısı için Nescafe bitter çikolata koy diyen olmuş. Kilotta lazım oluyormus çok kanama olmayan lohusa pedi koyuyormuş. Bebek için kaşık koy diyen var, mochi koy çok işe yarıyor diyen var.