Ebecik benimde dogumdan sonra kanadınkan topladı canım ben bir haftada atlattım. Maalesef silikon uçla emziriyorum hala cunku gogusumun ucu yok ama o olmasa asla emziremezdim cunku acidan hungur hungur agliyordum havlu ısırıyordum emzirirken acımdan bebegimde suratıma oyle bakıyordu ki daha cok agliyordum. Aventin gogus kalkanlarını aldım hava alması gerekiyor yaranin iyilesmesi icin emzirmeden sonra degil once lansinohun kremini surdum tamamen guvenli bebek yutabilir kremi kremi surup silikon uclarida takinca agrim cok cok azaldı ve gecti simdi hassasiyeti devam ediyor silverette gumus kapaklari takiyorum devamlı. Birde silikon uclar farkli markalarda var benim aventinkini emmedi bebegim bebedorunkini alıyor sadece. Gecmis olsun sutun bol olsun insallah