Merhabalar
Normal adet günüm dündü. Ve dün orta seviyede sarı akıntı gördüm. Dün akşam dan bugüne ise kahve rengine döndü. Ama adet gibi değil. Affedersiniz beze cook az geliyor. Normal adet dönemimden farklı. Yumurtlama günü 12. Şubat yani 14 gün geçmedi daha. Bugün ise test yaptım negatif. Hafif kasıklarımda ve karnımda agrı var ve göğüslerim hassas, bel agrısı ve doymak bilmiyorum. Bu şekilde olan var mı ?