Kızlar merhaba en son 7 ocakta regl oldum ve sonra bir daha olmadım bugün doktor randevum vardı normalde regl takvimime göre bebeğim 6 haftalık olması gerekiyordu ancak doktorum 5 haftalık bir hafta geriden geliyor dedi ve ultrosanda bakarken çift rahimli olabileceğimden şüphelenip bir kaç test yaptırmamı istedi . Böyle durumlarla karşılaşan varsa ve yorum yaparsa çok sevinirim. Aynı zamanda folik asit olarak folipol verdi sabah tok karna yarım şekilde iç dedi bu durumu da yaşayan var mı ?