biz 5 yıl çıktık eşimle bi yıldırda evliyiz evlenene kadar onu bi melek gibi görürdüm nasıl bu kadar değişti 5 yılda tanıyamamışım ama benden çok oğluyla kavga ediyolar ben aralarında kalıyorum kaynanamı tutsam iyiyim kocamı haklı bulsam hemen banada düşman oluyor ama her normal insanı delirtenilecek kapasiteye sahip kendi kızı bile tahammül edemiyor arsa parası bekliyoruz kirada oturmamıza izin vermedi melek kaynanam ev almak için gün sayıyorum