Sen1meleksin Kızlar korse aldım. Doğum şeklim normal doğum gözüküyor şuan. Kaç güne takmam lazım. Sezeryanda nasıl? Siz kaç gün sonra taktınız?
Tugce11 Sen1meleksin ben daha tecrübe etmedim ama doktorum normal doğumda ertesi gün takmaya başlayabilirsin sezeryan da bir hafta sonrasında dedi ama ben yine de o kadar erken başlayabileceğimi düşünmüyorum. Doktorunuza danışın bence
Serendipity Sen1meleksin arkadasim sezeryan sonrasi 1 ay bekleyip takmis keske 1 hafta sonra basladaydim takmaya ama korktum demisti. Yine de doktorunuza danisarak takmaya baslayin