Bence korse ama yarim sortlu olarak giyinip göğüs altına kadar olanlar varya onlar çünkü normal bel korsesi rahmi sıkıştırıyormus ama diğer sortlu olan rahmi topluypmus eğer çok kilo almadıysanız taytta gerek yok bence ama rahat edebilceksenz oda olur