Havvaylmz Rizeli anneler nasılsınız doktor tercihiniz kim ve kaç haftalık hamilesiniz hadi biraz sohbet edelim
Mnevvr53 Devlet hastshanesine gidiyorum çayeliden gelip gidiyorum 19+3 haftlik oldum yarin ayrintiliya gitcen araştirmaya Siz hangi doktora gidiyorsunuz Araştirmaya giden varmi bu arada ya .?
Havvaylmz Mnevvr53 bende çayelinden gidiyorum maalesef çayelinde dr olmadığı için Rize gitmek zorunda kalıyoruz bende ulviye Cansu ve filiz hanım arasında mekik dokuyoruz
Mnevvr53 Havvaylmz bende sibelle gidiyorum ya sey dicem sibel hanim bir cuma gunu muanne ediyo sizdede öylemi
Havvaylmz Mnevvr53 Rize devlet hastanesinde doktor çalişma takvim bakın ordan belli hangi doktor hangi gün çalişiyor
litha Havvaylmz ben bu dedigin takvimden baktim ama randevu aldigim doktor yoktu yerinde baska doktor vardi ve o muayene etti ki takvimde randevu aldigim doktor o gun calisiyo olarak gozukuyodu🙄🤷🏻♀️
Havvaylmz Beyzademiirrr merhaba saat 15:59 da MHRS giriş yapıyorum be devamlı sayfa yenileme yapıyorum randevu alabiliyorum eğer alamadıysam sabah 7 gibi gidiyorum orda kapıya listeye adımı yazıyorum yoksa sira almak be mümkün tıklım tıklım dolu
Havvaylmz babymert061 bende ilk başlarda evren bey gidiyordum ama muayene ücreti çok fazla aynı işlemleri Rize devletteki doktorlar da yapıyor zaten özelde doğum yapmak istemiyorum devlet hastanesi özeller gibi